Vše o nákupu
OBJEDNÁVKY
- po přijetí objednávky Vám automaticky doručíme e-mail s jejím potvrzením
- doručení zboží záleží na Vámi zvolené platbě:
- při platbě předem na účet zboží odešleme do 5 pracovních dní od přijetí platby
- při platbě online či kartou zboží odešleme do 5 pracovních dní od zaplacení - pokud objednávka (při platbě předem na účet) není zaplacena do 7 dní od jejího vzniku, automaticky ji stornujeme
PLATBA
- převodem na účet č. 2900505249/2010
- online platba (kartou, QR kódem, ...)
- jsme plátci DPH
DOPRAVA
- balíčky posíláme doporučeně Českou poštou či Zásilkovnou
- cena poštovného:
- Česká pošta (doručení na adresu) - 79 kč
- Česká pošta (Balíkovna) - 69 kč
- Zásilkovna (na pobočky) - 79 kč
- GLS (do parcel shopu) - 69 kč
- GLS (na adresu) - 84 kč - při objednávce nad 1 100 kč je poštovné zdarma (platí se pouze doběrečné)
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
- pro vrácení zboží do 30 dnů od převzetí zboží nám zašlete prosím číslo Vaší objednávky a odstoupení od smlouvy zaslané e-mailem, nebo poštou spolu s vraceným zbožím
- vrátit lze jen nenošené, nepoužívané a nepoškozené zboží
- prosím vezměte na vědomí, že náklady na dopravu nehradíme
- částka Vám bude vrácena nejpozději do 14-ti dnů ode dne přijetí
REKLAMACE
- Záruční doba
Na zboží se vztahuje záruční doba 24 měsíců na závady výrobního charakteru. V případě, že záruka poskytovaná výrobcem je delší, než zákonná záruka, platí delší záruční doba. Posuzování vad zboží je podle platných právních předpisů, norem a ustanovení, které nejsou v rozporu s platným právním řádem České republiky. Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Doklad o koupi slouží zároveň jako záruční list pro pozdější možnou reklamaci.
Kupující může zboží reklamovat bez udání důvodu do 30ti dnů od zakoupení.
Při koupi našeho zboží je třeba si uvědomit, že se jedná o bižuterní výrobek. Z toho důvod nelze záruční dobu dle zákona slučovat s životností šperků, respektive s běžným opotřebením.
Záruční lhůta se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním (jako např. odření, poškrábání, přetržení nebo jiné mechanické poškození). Práva ze záruky lze uplatnit pouze na závady výrobního charakteru. Za vady zapříčiněné přepravcem nenese prodávající odpovědnost.
- Uplatnění reklamace
Reklamaci můžete uplatnit písemně, e-mailem na sisi@koralkysisi.cz nebo telefonicky. Zboží odešlete na naši adresu s oznámením o reklamaci. Oznámení o reklamaci musí obsahovat papírek s důvodem reklamace, vaše jméno, adresu, email, telefonní číslo a daňový doklad. V souladu s právními předpisy platnými v ČR bude oprávněná reklamace řešena opravou zboží, výměnou zboží nebo vrácením kupní ceny zboží, dle požadavku zákazníka, nejpozději do 14 dnů od jejího uplatnění.
Vrácené zboží musí odpovídat následujícím podmínkám:
• Zboží musí být důkladně zabaleno a chráněno před poškozením
• Zboží nesmí být poškozeno
• Zboží nesmí jevit známky užívání
• Zboží musí být kompletní
• Při zasílání zboží neodpovídáme za případnou ztrátu zboží na cestě k nám
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v případě že kupující uvedl na objednávce nepravdivé nebo zavádějící osobní údaje nebo se zboží nevyrábí, nedodává anebo se výrazně změnila jeho cena. V tomto případě budeme okamžitě informovat kupujícího za účelem domluvení dalšího řešení objednávky.
Další informace naleznete v obchodních podmínkách.